dilluns, 1 d’abril del 2013

Muesli casolà




No és ben bé una recepta, però m'ha encantat fer-me el meu propi muesli. Només té coses que a mi m'agraden! Aquí teniu la meva versió. Me'l menjo amb mitja poma tallada a trossets i iogurt (me'l vaig fer jo mateixa amb la recepta de iogurt de la masovera i com que tinc el termòmetre espatllat em va sortir més líquid del compte. Perfecte per acompanyar muesli!). Les quantitats no les vaig mesurar. A ull!


Ingredients:
- Grans de civada aixafats. En aquest cas tenia per casa un munt de civada instantània, que és aquella en què els grans estan aixafats més prims. Però podeu usar-ne d'altres de més gruixudes, com us agradi.
- Mig paquet de cereals Grape nuts. M'encanten.
- Encenalls de coco deshidratat (sense sucre)
- Orellanes tallades a trossets
- Panses
- Pipes de girasol crues i sense salar
- Llavors de lli
- Ametlles torrades passades pel 3 en 1 uns segons per trencar-les a trossos (grandets)
- Poma deshidratada tallada a trossets
- Dàtils
- Xocolata negra tallada a trossets (compreu una rajola de la marca que més us agradi i amb un bon ganivet la talleu a trossos petits)

Elaboració:

1) Talleu i prepareu tots els ingredients

2) Barregeu tots els ingredients

Llest per menjar!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada